Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Чухрай Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 126
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мороз Л. А. 
Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ) / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". Ін-т підвищ. кваліфікації та перепідгот. кадрів. - Л., 1999. - 243 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлюються фундаментальні засади маркетингу і основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві: дослідження товарних ринків; формування маркетингової товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази. Містяться вправи, контрольні завдання, екзаменаційні питання та відповіді до них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я7 + У010.322 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крикавський Є.  
Промисловий маркетинг і логістика : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Є. Крикавський, Н. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 306 c. - (Маркетинг. Вир-во. Логістика). - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу та логістики. За даних умов головним чинником у прийнятті управлінських рішень є комплексний аналіз ринкового середовища, в якому знаходиться підприємство. Висвітлено сутність промислового маркетингу та логістики, принципи моделювання поведінки організації-покупця, особливості функціонування логістичних систем, специфіку здійснення маркетингової діяльності на ринку товарів промислового призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чухрай Н.  
Спеціальні економічні зони в регіональній політиці інноваційного розвитку: польський досвід / Н. Чухрай // Регіон. економіка. - 2001. - № 2. - С. 125-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано шляхи залучення додаткових фінансових засобів для активізації інноваційної діяльності на регіональному рівні. Розглянуто ефективність створення локальної інвестиційної привабливості для прямих іноземних інвестицій. Наведено основні етапи розвитку спеціальних економічних зон. Досліджено досвід використання спеціальних економічних зон в процесі активізації інноваційної політики за умов структурних перетворень монофабричних міст у Польщі на прикладі Euro-Park Melec.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Пол)0-81 + У9(4Пол)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крикавський Є. В. 
Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид. - Л., 2004. - 471 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Висвітлено основні принципи теорії та практики управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу. Розкрито сутність промислового маркетингу, описано принципи моделювання поведінки організації-споживача. Проаналізовано особливості формування комплексу маркетингу на ринку промислових товарів, роль цінового фактора в стратегії промислових підприємств.

Освещены основные принципы теории и практики управления промышленными предприятиями на основах маркетинга. Раскрыта сущность промышленного маркетинга, описаны принципы моделирования поведения организации-потребителя. Проанализированы особенности формирования комплекса маркетинга на рынке промышленных товаров, роль ценового фактора в стратегии промышленных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1 + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чухрай Н.  
Інновації та логістика товарів / Н. Чухрай, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Громад. вища шк. підприємництва та упр. в м. Лодзі, Республіка Польща. - Л., 2001. - 262 c. - Бібліогр.: 133 назв. - англ.

Досліджено інноваційні та логістичні процеси, зокрема, їх вплив на успіх нового товару на ринку. У ретроспективі розглянуто розвиток теорії інноваційних процесів та її перспективи у контексті мегатрендів світових економічних перетворень. Детально проаналізовано чинники розвитку та проблеми інтеграції інноваційної та логістичної діяльності у товарній політиці промислового підприємства. Запропоновано організаційно-економічний механізм удосконалення маркетингового та логістичного забезпечення створення, розвитку та дистрибуції нового товару, який максимально має відповідати вимогам ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + У010.323 + У9(4УКР)301-55 + У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА622321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чухрай Н. І. 
Маркетингові комунікації підприємства на ринку / Н. І. Чухрай // Регіон. економіка. - 2001. - № 4. - С. 271-272. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4Нім)290-211.1 + У9(4Пол)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Крикавський Є. В. 
Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 334 c. - Бібліогр.: с. 333-335. - укp.

На підставі вивчення системи маркетингу викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством. Висвітлено сутність помислового маркетингу, наведено характеристику його об'єктів і суб'єктів. Розглянуто специфіку проведення промислових маркетингових досліджень, а також особливості прогнозування попиту на товари промислового призначення (ТПП). Наведено принципи моделювання поведінки організації-споживача, розглянуто особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розглянуто роль цінового фактора у стратегії промислового підприємства. Наведено особливості комунікаційної політики на ринку ТПП, маркетингової товарної політики, визначено фактори конкурентоспроможності ТПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1(4УКР) + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чухрай Н. І. 
Трансфер і комерціалізація технологічних інновацій / Н. І. Чухрай // Економіка пром-сті. - 2002. - № 3. - С. 160-166. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Роглянуто сутність та класифікацію трансферу технологій. Зроблено огляд міжнародного трансферу технологій в Україні. Висвітлено проблеми внутрішнього українського трансферу технологій та комерціалізацію технологічних інновацій промисловим підприємством.

Рассмотрены сущность и классификация трансфера технологий. Сделан обзор международного трансфера технологий в Украине. Определены проблемы внутреннего украинского трансфера технологий и коммерциализация технологических инноваций промышленным предприятием.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чухрай Н. І. 
Формування іннноваційного потенціалу підприємства: маркетингове та логістичне забезпечення : Моногр. / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 316 c. - Бібліогр.: с. 264-292. - укp.

На підставі маркетингу та логістики розглянуто питання теорії та практики формування інноваційного потенціалу підприємства. Висвітлено методологічні засади оцінки та моніторингу інноваційного потенціалу промислового підприємства, а також сутність концепцій його інноваційного розвитку. Проаналізовано особливості інтеграції маркетингової та логістичної технології їх формування.

На основе маркетинга и логистики рассмотрены вопросы теории и практики формирования инновационного потенциала предприятия. Освещены методологические основы оценки и мониторинга инновационного потенциала промышленного предприятия, а также сущность концепций его инновационного развития. Проанализированы особенности интеграции маркетинговой и логистической технологии их формирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-55 + У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чухрай Н. І. 
Інноваційний потенціал промислових підприємств Львівщини: сутність, маркетингові дослідження / Н. І. Чухрай // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. ринк. трансформації України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 1 (39). - С. 553-559. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Льв)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Крикавський Є. В. 
Регіональна політика: маркетингове і логістичне забезпечення / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. політика: досвід Європ. Союзу та його адапт. до умов України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 5, ч. 1. - С. 163-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Чухрай Н. І. 
Логістичне обслуговування : підруч. для вищ. навч. закл. / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 292 c. - Бібліогр.: с. 285-290. - укp.

Висвітлено фундаментальні засади обслуговування клієнтів і розкрито роль логістики у даному процесі. Розглянуто сутність, види та процес логістичного обслуговування споживачів, показано його роль у сучасній економіці. Проаналізовано особливості формування партнерських стосунків з споживачами та диференції логістичних послуг. Запропоновано підходи до оптимізації рівня обслуговування. Охарактеризовано стратегічні аспекти логістичного обслуговування споживача. Увагу приділено прогнозуванню попиту на продукцію підприємства, концепції циклу замовлення у сфері управління обслуговуванням клієнтів.

Освещены фундаментальные основы обслуживания клиентов и раскрыта роль логистики в данном процессе. Рассмотрены сущность, виды и процесс логистического обслуживания потребителей, показана его роль в современной экономике. Изложены особенности формирования партнерских отношений с потребителями и дифференциации логистических услуг, предложены подходы к оптимизации уровня обслуживания. Охарактеризованы стратегические аспекты логистического обслуживания потребителя. Внимание уделено прогнозированию спроса на продукцию предприятия, концепции цикла заказа в сфере управления обслуживанием клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73-1 + У9(4УКР)40 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чухрай Н.  
Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві : Підруч. для студ. ВНЗ / Н. Чухрай, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Вища школа підприємництва та упр. (м. Лодзь, Польща). - К. : Кондор, 2006. - 397 c. - Бібліогр.: с. 390-397. - укp.

Висвітлено фундаментальні засади інноваційного маркетингу й основні напрями товарної інноваційної політики (ТІП) на підприємстві, викладено питання планування та створення нового товару, управління асортиментом, технологічним розвитком підприємства, системного управління якісними показниками товарів. Наведено методику оцінки ефективності ТІП, запропоновано класифікацію об'єктів інтелектуальної власності. Розкрито зміст понять інновації, проектного аналізу інноваційної форми інвестицій, інноваційного процесу.

Освещены фундаментальные основы инновационного маркетинга и основные направления товарной инновационной политики (ТИП) на предприятии, изложены вопросы планирования и создания нового товара, управления ассортиментом, технологическим развитием предприятия, системного управления качественными показателями товаров. Приведены методика оценки эффективности ТИП, предложена классификация объектов интеллектуальной собственности. Раскрыто содержание понятий инновации, проектного анализа инновационной формы инвестиций, инновационного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-55 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чухрай Н. І. 
Формування ланцюга поставок: питання теорії та практики : моногр. / Н. І. Чухрай, О. Б. Гірна. - Л. : Інтелект-Захід, 2007. - 232 c. - Бібліогр.: с. 224-231. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади формування ланцюга поставок. Розглянуто нові можливості та напрями удосконалення сучасної логістики, показано її вплив на трансформаційні процеси на вітчизняному ринку. Викладено основні положення концепції ланцюга поставок, проаналізовано етапи та тенденції її становлення. Визначено напрями розвитку відносин постачальник - споживач у ланцюгу поставок, розкрито роль стратегічного партнерства у його формуванні. Описано сучасні системи оптимізації обслуговування споживачів у ланцюгу поставок, висвітлено особливості функціонування та перспективи використання інтегрованих логістичних систем. Визначено перспективні напрями розвитку нафтохімічної галузі в Україні та зарубіжних країнах й обгрунтовано методичні підходи щодо формування ланцюга поставок на товарному ринку.

Освещены теоретико-методологические основы формирования цепи поставок. Рассмотрены новые возможности и направления усовершенствования современной логистики, показано ее влияние на трансформационные процессы на отечественном рынке. Раскрыты основные положения концепции цепи поставок, проанализированы этапы и тенденции ее становления. Определены направления развития отношений поставщик - потребитель в цепи поставок, раскрыта роль стратегического партнерства в его формировании. Описаны современные системы оптимизации обслуживания потребителей в цепи поставок, рассмотрены особенности функционирования и перспективы использования интегрированных логистических систем. Определены переспективные направления развития нефтехимической отрасли в Украине и зарубежных странах и обоснованы методические подходы к формированию цепи поставок на товарном рынке.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)400

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Крикавський Є. В. 
Логістика: компендіум і практикум : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай, Н. В. Чорнописька. - К. : Кондор, 2009. - 340 c. - Бібліогр.: с. 335-336. - укp.

Висвітлено теоретичні засади логістики та питання технології прийняття типових логістичних рішень на підприємстві з урахуванням нормативно-правової бази та специфіки вітчизняного ринку. Увагу приділено логістиці постачання, виробництва, дистрибуції, транспортування, управління запасами, питанням оптимізації часової координації та послідовності технологічних операцій, оцінці рівня страхового запасу залежно від конфігурації логістичної мережі.

Освещены теоретические основы логистики и вопросы технологии принятия типовых логистических решений на предприятии с учетом нормативно-правовой базы и специфики отечественного рынка. Уделено внимание логистике поставки, производства, дистрибуции, транспортировки, управления запасами, вопросам оптимизации временной координации и последовательности технологических операций, оценке уровня страхового запаса в завимости от конфигурации логистической сети.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я73 + У9(4УКР)290-591я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чухрай Н. І. 
Маркетинг і логістика у вищому навчальному закладі : монографія / Н. І. Чухрай, Р. А. Патора, А. М. Лялюк; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2008. - 324 c. - Бібліогр.: с. 287-305. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики управління ВНЗ на засадах маркетингу та логістики. Розкрито зміст концепції стратегічного розвитку ВНЗ. Виявлено чинники, що визначають мотивацію випускників середніх шкіл щодо вибору ВНЗ і ставлення роботодавців до нього. Запропоновано підходи до оцінювання й аналізу конкурентоспроможності ВНЗ. Проаналізовано особливості сегментування ринку підприємств і установ. Наведено практичні рекомендації щодо обгрунтування логістичних рішень за умов реалізації стратегії ВНЗ.

Рассмотрены вопросы теории и практики управления ВУЗ на основах маркетинга и логистики. Раскрыто содержание концепции стратегического развития ВУЗ. Выявлены факторы, которые определяют мотивацию выпускников средних школ по выбору ВУЗ и отношение работодателей к нему. Предложены подходы к оцениванию и анализу конкурентоспособности ВУЗ. Проанализированы особенности сегментирования рынка предприятий и учреждений. Приведены практические рекомендации по обоснованию логистических решений в условиях реализации стратегии ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41 + Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чухрай Н. І. 
Оцінювання і розвиток відносин між бізнес-партнерами : монографія / Н. І. Чухрай, Я. Ю. Криворучко. - Л. : Растр-7, 2008. - 360 c. - Бібліогр.: с. 320-331. - укp.

Розглянуто актуальні питання теорії та практики оцінювання та розвитку відносин між підприємствами у ланцюгу поставок. Висвітлено методологічні основи формування цінності відносин (ЦВ) між бізнес-партнерами, концептуальні підходи до налагодження та розвитку відносин. Розкрито сутність і описано види ЦВ між підприємствами. Запропоновано методичні підходи до оцінювання відносин між бізнес-партнерами, проведено порівняльний аналіз ЦВ. Обгрунтовано основні стратегічні рішення та наведено напрями маркетингового та логістичного забезпечення розвитку відносин між бізнес-партнерами.

Рассмотрены актуальные вопросы теории и практики оценивания и развития отношений между предприятиями в цепи поставок. Освещены методологические основы формирования ценности отношений (ЦО) между бизнес-партнерами, концептуальные подходы для налаживания и развития отношений. Раскрыта сущность и описаны виды ЦВ между предприятиями. Предложены методические подходы к оцениванию отношений между бизнес-партнерами, проведен сравнительный анализ ЦВ. Обоснованы основные стратегические решения и приведены направления маркетингового и логистического обеспечения развития отношений между бизнес-партнерами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чухрай Н. Л. 
Вплив малих доз радіації та дистанційного $E bold gamma-опромінення на стан гігієни порожнини рота в дітей та підлітків / Н. Л. Чухрай, З. Р. Пришко // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2004. - № 1. - С. 105-109. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Определено гигиеническое состояние полости рта у 116-ти детей с острой лимфобластной лейкемией (ГЛЛ) до и после цитостатической терапии, у 122-х детей с регионов с повышенным радиационным фоном и у 94-х здоровых детей. Выявлен высокий гигиенический индекс как у детей ГЛЛ после цитостатической терапии, так и у детей с регионов с повышенным радиоционным фоном в сравнении с контрольной группой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чухрай Н. Л. 
Гігієнічний стан ротової порожнини у дітей та підлітків із гемобластозами / Н. Л. Чухрай // Вісн. стоматології. - 2004. - № 2. - С. 79-83. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Установлено низький рівень гігієни порожнини рота у дітей та підлітків з гемобластозами після цитостатичної терапії, що може виступати вагомим чинником виникнення та ускладнення патологій в органах і тканинах ротової порожнини.


Ключ. слова: гігієна ротової порожнини, цитостатична терапія, гемобластози
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.2-52 + Р733.411.022-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Смоляр Н. І. 
Догляд за ротовою порожниною у дітей та підлітків з онкогематологічною патологією під час променевої та хіміотерапії / Н. І. Смоляр, Н. Л. Чухрай // Вісн. стоматології. - 2003. - № 2. - С. 76-78. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.2-5 + Р733.569.411-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського